Gå tilbake til hovedmeny

Frakt og retur

FRAKT OG RETUR

Nåværende forsendelsestid er 5-7 virkedager etter bestillingen er lagt inn om ikke annet er oppgitt ved utsjekk. Noen av varene er håndlaget på bestilling, så beregn litt tid. 

Pakken blir sendt med sporing. Pris 39,- Bring sender ut informasjon om forsendelsen når den er på vei i postkassen din.

 

BETINGELSER FOR RETUR

Hvis du vil bytte en vare du har kjøpt kan du selvfølgelig sende den tilbake til oss, men vi må ha mottatt den innen 14 dager.

Følgende varer kan ikke returneres eller byttes:

- Tilpassede eller personlige bestillinger.  På grunn av arten av disse varene, kan jeg ikke godta retur med mindre de ankommer skadet eller er defekt. Om de ankommer skadet eller defekt, vil det ikke medføre fraktkostnader for kjøper.

-varer på salg

 

-Kjøperne er ansvarlige for returfraktkostnader pålydende 49,- Du vil få tilsendt returetikket av Bring når du foretar et kjøp. Print ut og fest på pakken. Registrer returen på mail til  elineba@icloud.com . Angrerettskjema finner du nederst på  ordrebestillingen din eller nederst på nettsiden. 

Om du ønsker å bytte en vare går det raskest om du oppretter retur og kjøper ny vare i nettbutikken.

 

RETUR AV KJØP VIA KLARNA

For ordre med Klarna som betalingsmetode må du logge inn på din Klarna-konto og registrere at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse din faktura til din retur er behandlet. For refusjoner er det Klarna som håndterer tilbakebetalinger. 

 

REKLAMASJON

Har du mottatt en vare som er ødelagt, eller har varen blitt ødelagt under bruk, og du mener det er en reklamasjon, ber vi deg sende oss mail om dette til elineba@icloud.com. I mailen ønsker vi at du dokumenterer skaden på bilder, slik at vi lett kan se om dette er en gyldig reklamasjon eller ikke.

 

Din handlekurv

Din handlevogn er tom.
Klikk her for å fortsette å handle.